Wednesday, October 1, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri-Hari Bahagia

Assalammualaikum,Alhamdulillah kita akhirnya tiba dibulan syawal marilah kita memanjatkan rasa syukur kehadrat ALLAH kerana telah memanjangkan umur kita.Alhamdulillah juga saya dan isteri telah selamat tiba di Kuala Lumpur International Airport pada pagi ini.Kini saya berada di KLIA menunggu flight yang seterusnya akan membawa saya ke pangkuan anak-anak dan rakyat Kuala Nerus iaitu flight pulang ke Terengganu pada jam 8.45pg.Terima Kasih saya ucapkan kepada para bloggers yang banyak memberi komen terhadap nukilan saya sebelum ini.Semasa berada di New York saya bersama 4 Ahli Parlimen lain dan sepatutnya turut hadir ialah Y.A.B Datuk Seri Najib,tetapi oleh kerana Datuk Seri Najib terpaksa menghadiri majlis-majlis dan mesyuarat-mesyuarat penting,Datuk Seri Rais Yatim menggantikan beliau.Saya akan menceritakan lebih lagi selepas ini setibanya saya di KT.Apa-apapun dihari yang penuh keberkatan ini,saya dan keluarga ingin memohon jika saya dan keluarga ada melakukan apa-apa kesalahan atau kesilapan,harap anda maafkan kami,sesungguhnya yang baik itu datang dari ALLAH dan yang buruk itu kesilapan kami sendiri.Semuga kita berjumpa di majlis-majlis Hari Raya.Wassalam

No comments: